• Over Hatstore
  • Contact
  • PostNL - Levering binnen 2-4 werkdagen
  • Verzendkosten: 3,99 € - Gratis verzending vanaf 49 €
  • 30 dagen retourrecht

Algemene Voorwaarden

Bedankt voor het bezoeken van de Hatstore website. Bij Hatstore kun je petten, beanies en mutsen van hoge klasse en kwaliteit vinden. Ons doel is om onze klanten te voorzien van de best mogelijke service.

Hatstore.nl is een site beheerd door Hatstore Scandinavia AB.

Het adres van ons hoofdkantoor is:

Hatstore Scandinavia AB

Stämpelvägen 2

394 70 Kalmar

Sweden

EU-BTW-Nummer: SE556913543601

1, De informatie die je verstrekt aan www.hatstore.nl zal met de grootst mogelijke zorg en respect behandeld worden. We verzamelen informatie om onder andere je bestelling te verwerken. Meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens is opgenomen in het privacy beleid van Hatstore, dat je hier kunt vinden, en is een integraal onderdeel van deze Algemene Voorwaarden.

2, Hatstore Scandinavia AB behoudt zich het recht voor eventuele typografische fouten op deze site. Noch kunnen we 100% garanderen dat alle afbeeldingen op de site de producten op de juiste manier worden weergeven.

3, De op de home pagina weergegeven prijzen tijdens het moment van bestellen, zijn de prijzen die gelden. De prijzen zijn inclusief 25% BTW.

4. Tijdens het afrekenen heb je de volgende betalingsmogelijkheden:

4.1 iDeal

4.2 Klarna

4.3 Credit Card (Visa, MasterCard, American Express. Alle communicatie vindt plaats via gecodeerde servers met een authentiek SSL-certificaat.

4.4 PayPal wordt gebruikt wanneer je geen creditcard gegevens op wilt geven. Je kunt een gratis account aanmaken en daarna geld overmaken van je bankrekening naar je PayPal account. (het duurt meestal ongeveer twee dagen om je te registreren en PayPal te gebruiken als betalingsmethode). Ga naar paypal.com om je te registreren.

5. De levertijd bedraagt 2-4 werkdagen. We verzenden met DHL en PostNL. De verzendkosten naar Nederland zijn 3,95 €. Hatstore Scandinavia is verantwoordelijk in het geval van beschadiging of verlies van de verzending naar de klant.

6. Niet geleverde items. We brengen € 15 in rekening als je je bestelling niet kunt ontvangen of weigert het pakket aan te nemen. Als je van gedachten verandert terwijl je pakket al onderweg is, dan dien je het pakket aan te nemen en daarna aan ons retour te sturen, anders zal het als 'niet ontvangen' geregistreerd worden en zullen de kosten automatisch in rekening worden gebracht. Als je het pakket naar ons terug stuurt, dan ben je zelf verantwoordelijk voor transport risico's.

7. Je hebt het volledige recht om je bestelling binnen 14 dagen vanaf de aankoopdatum terug te sturen, mits het ongebruikt is en onbeschadigd terug gestuurd wordt, met de originele stickers en etiketten. Lees meer bij "Retouren en Ruilen".

Het recht om te annuleren geldt niet op het volgende soort contract:

Contracten voor de levering van goederen die gemaakt zijn aan de hand van de wensen en specificaties van de klant of duidelijk gepersonaliseerd zijn.

Als je je bestelling terug stuurt dan zullen we alle ontvangen betalingen vergoeden, inclusief de verzendkosten. Als enkel een deel van een bestelling terug wordt gestuurd, dan worden de verzendkosten niet terugbetaald.

8. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@hatstore.nl als er problemen zijn met je bestelling of verzending. Dit omvat problemen zoals transportschade, defecte producten, of onjuiste bestellingen. Houd er rekening mee dat we altijd fotografisch bewijs nodig hebben van het defecte product, dat per e-mail naar ons verstuurd dient te worden, om uw klacht te kunnen behandelen.

9. Door het plaatsen van een bestelling bij Hatstore bevestig je dat je minstens 18 jaar oud bent.

Je moet ook: 

1. Je registreren met je echte naam, telefoonnummer, e-mailadres en betalingsgegevens.

2. Een bezorgadres opgeven dat geen postbus is.

We kunnen je bestelling niet accepteren als je betaling niet door de betalingsvoorwaarden partner (bijv. Klarna of PayPal) wordt geaccepteerd.

10. Online Dispute Resolution (ADR)/(ODR)

De Europese Comissie heeft een online platform voor geschilbeslechting in Europa gelanceerd: het ODR Platform. Op dit platform kunnen consumenten en ondernemers - via een Alternatieve of Online Dispute Resolution (ADR/ODR) - een geschil voorleggen aan de betreffende geschillencommissie. Omdat dit platform helpt bij het beslechten van geschillen buiten de rechtbank om, is het dikwijls een minder dure, simpelere en snellere oplossing. De ODR is operationeel sinds 9 januari 2016 en is voor consumenten en handelaren toegankelijk via http://ec.europa.eu/odr