FAQ


Levering

Onze levertijd is:

Standaard levertijd: 2-4 werkdagen
Gepersonaliseerd product met beschikbare tekst en motief: 3-6 werkdagen
Gepersonaliseerd product met geüpload logo: 7-14 werkdagen
Grote bestelling met ontwerp of geüpload logo (10+ producten): 7-14 werkdagen

Prijzen:
De verzendkosten bedragen € 3.99
Gratis verzending voor bestellingen van meer dan 49 €

We bieden ook expresslevering bij het uitchecken:
DHL Express: €14.99
Express levertijd: 1-2 werkdagen *
* Voor op maat gemaakte bestellingen, bestellingen met geüploade logo en grote bestellingen, zijn 1-2 werkdagen extra van toepassing

Betalen, terugbetaling en factuur

Ik heb mijn factuur niet ontvangen, wat moet ik doen?

Als je geen factuur ontvangen hebt, dan kun je inloggen via https://my.klarna.com/nl/nl/login om de betalingsgegevens te bekijken of contact opnemen met Klarna op 020- 80 82 852.

Ik heb mijn retourzending verzonden, maar wat moet ik met de factuur van Klarna doen?

Neem contact op met Klarna op 020- 80 82 852 of log in via https://my.klarna.com/nl/nl/login om de vervaldatum te verschuiven. Zodra we de retourzending ontvangen hebben wordt de factuur geannuleerd. Je krijgt een bevestiging per e-mail wanneer de retour behandelt is.

Ik heb mijn retourzending verzonden, maar ik heb geen terugbetaling ontvangen van Klarna?

Nadat je een bevestigingsmail van je retourzending ontvangen hebt, duurt het 2-5 werkdagen tot dat je je geld terug krijgt. Heb je het binnen die tijd niet ontvangen, neem dan contact op met Klarna op 020- 80 82 852

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?

Als je je bestelling terug wilt sturen, dan dient deze in nieuwstaat te zijn met alle labels, stickers en etiketten nog eraan.

Meer informatie over ruilen en retourneren kun je HIER vinden.

Ik heb mijn retourzending verzonden, maar wat moet ik met de factuur van Klarna doen?

Neem contact op met Klarna op 020- 80 82 852 of log in via https://my.klarna.com/nl/nl/login om de vervaldatum te verschuiven. Zodra we de retourzending ontvangen hebben wordt de factuur geannuleerd. Je krijgt een bevestiging per e-mail wanneer de retour behandelt is.

Ik heb mijn retourzending verzonden, maar ik heb geen terugbetaling ontvangen van Klarna?

Nadat je een bevestigingsmail van je retourzending ontvangen hebt, duurt het 2-5 werkdagen tot dat je je geld terug krijgt. Heb je het binnen die tijd niet ontvangen, neem dan contact op met Klarna op 020- 80 82 852

Reclameren

Ik heb een verkeerd product ontvangen en wil hierover reclameren. Hoe doe ik dat?

Als je vermoed dat je een verkeerd product ontvangen hebt, neem dan contact met ons op via klantenservice@hatstore.nl. Schrijf Reclamatie en het ordernummer in de onderwerpsregel en een korte beschrijving van wat er mis is met het product. Stuur, indien mogelijk, een foto mee.

Verkleurde of gebleekte producten vallen niet onder reclamatie, mits verkleurd/gebleekt bij levering, en worden beschouwd als slijtage.